Na cia mintis buvo aiski ir be paaiskinimo, tik tiek kad pasirode juokinga formuluote tai ir patraukiau per danti
Dabar apie zenklus.
1.Antspauduoti
2.Svarus
1. Antspaudauotus zenklus tikrai reiketu tinkamai sutvarkyti nuplauti, lipdes ar kita bruda, tada galima aiskiai matyti koks p.zenklo stovis, ar nera plonu vietu, t.y. popieriaus nuplesimo ir t.t.
Atsargiai - kai kuriu pasto zenklu dazai yra neatsparus vandeniui ir plaunant nusiplauna, tai dazniausiai buna parasyta kataloge, zenklo aprasyme.
2. Svarus zenklai. Ideali bukle - pasto stovis, originalus klijai - vadinama MNH (Mint never hinged) pazodziui isvertus "Naujas niekada nekabintas" lietuviskai "svarus, be lipdziu pedsaku".
Kita kategorija MH - Mint Hinged, svarus klijuotas, t.y. su lipdziu pedsakais arba ju liekanomis.
MLH, MVLH - tai jau pasmulkinta MH i tam tikras subkategorijas, kataloge bus nurodytas vertinimas tik MNH arba MH, be jokiu isvedziojimu, nes niekas nepuola aiskintis ar zenklas buvo lengvai klijuotas ar labai lengvai klijuotas, o kaip tada bus sunkiai klijuotas MHH? Cia jau pardaveju pardavimo menas. Aisku kuo lipdziu pedsakai mazesni tuo pasto zenklo kokybe geresne tuo gal ir jo verte kiek kyla. Nenoreciau lyginti su automobiliu, bet vistiek bendro kazkas yra, automobilis gali buti "dauztas" lengavai, stipriau ar visai sumaitotas, na ir spresti tada galima apie jo verte. Taip ir su zenklu.
Siulau palikti lipdes ramybeje, tuo labiau jeigu dar nera patirties jas nuiimti, p.z. vertes jas nuiminejant tikrai nepakelsite
