Pagal lrt.lt:
Kauno reklaminiuose stenduose kabančių plakatų, žeminančių kauniečių orumą ir bloginančių miesto įvaizdį, nebeliks, rašo „Laikinoji sostinė“.
„Nenormalu, kad prie Zoologijos sodo kabo socialinė reklama, vaizduojanti gandrą, kuris snape laiko varlę. Prie reklamos užrašas „Kaunieti, nepasiduok“. Į šią vietą atvažiuoja daug žmonių iš kitų vietų.
Todėl tokia, atsiprašant, reklama mums tikrai nereikalinga“, – piktinosi Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Romaldas Rabačius.
Jo nuomone, kiekviena mieste viešai kabinama reklama turi būti visais aspektais – meniniu, turinio, prasmės ir tikslingumo – įvertinta autoritetingos komisijos, kuri jau netrukus pradės darbą.
Miesto reklamų išdėstymą kuruojanti savivaldybės Statybos leidimų ir infrastruktūros skyriaus dizainerė Jūratė Baniulienė teigė, jog daugiausia problemų kyla dėl socialinių reklamų.
Pagal galiojančią tvarką, reklamos plotus išsinuomojusios bendrovės, eksponuojančios socialinę reklamą, atleidžiamos nuo mokesčio. Jei bendrovėms priklausantys stendai stovi tušti, reikia mokėti mokesčius.
„Dėl šios priežasties daugelis reklamos agentūrų stengiasi tuščius plotus užpildyti socialine reklama, kurią dažnai sukuria patys, tačiau ne visada ta reklama būna įdomi ir korektiška“, – pastebėjo J. Baniulienė.
Socialinės reklamos reikalai artimiausiu metu turėtų pasikeisti, nes po mėnesio miesto taryba turėtų patvirtinti naujas reklamos taisykles, kuriose numatyta, jog reklamos agentūrų socialinė reklama turi būti peržiūrima kas trejus metus.
Mieste yra nemažai pasenusių ir nelabai korektiškų socialinių reklamų, kurios su ilgesnėmis ar trumpesnėmis pertraukomis kabinamos trejus ketverius metus.
-----
Taigi, PASKUBĖKIME, kas galime, nufotografuoti garsiąsias Kauno reklamas 