Reklaminės batalijos, kai vienas automobilių gamintojas tyčiojasi iš kito - seniai ne naujiena. Tačiau tokio atvejo dar nebuvo.
Šį kartą viskas prasidėjo nuo 2006-ųjų automobilių rinkimų - išsišoko BMW, spaudoje paskelbusi reklamą - sveikinimą Audi kompanijai: "Sveikiname Audi, laimėjus geriausio Pietų Afrikos automobilio vardą 2006. Nuo 2006 Pasaulio geriausio automobilio vardo laimėtojo".
Audi neliko skolinga ir ėmė platinti reklamas su užrašu "Sveikiname BMW laimėjus geriausio 2006 Pasaulio automobilio vardą. 6 kartus iš eilės 24 valandų Le Mans lenktynių laimėtojas."
Į visą barnį nutarė įsivelti ir Subaru, paskelbusi savo reklamą - "Audi ir BMW šaunuoliai, kad laimėjo grožio konkursą. 2006 tarptautinis metų variklio nugalėtojas".
O tada savo svarų žodį tarė Bentley...
Taigi, žiūrom reklamas eilės tvarka