"Philips" kompanija užpatentavo naują "išradimą", kuris turėtų gerokai padidinti televizinės reklamos efektyvumą - kol jums rodoma reklama, jūs negalite perjungti televizijos kanalo.
Eindohofene (Olandijoje) dirbusių inžinierių išradimas gali tapti pačiu pelningiausiu "Philips" kompanijos sprendimu - kaip žinia, dauguma žmonių, vos pamatę reklamą, iškart perjungia televizijos kanalą į tokį, kur tuo metu reklama nerodoma.
"Philips" išradimas, skirtas skaitmeniniams televizoriams, veikia labai paprastai: televizorius gauna signalą, kad transliuojama reklama ir atjungia visus valdymo mygtukus, kol reklama nepasibaigs. Lygiai taip pat išradimas gali būti panaudotas ir videomagnetofonuose bei vaizdo grotuvuose - žiūrovas, įrašantis televizijos laidą ar filmą, bus priverstas įsirašyti ir reklamą, o peržiūrėdamas - tą reklamą pamatyti.
Elektronikos specialistai teigia, kad panašias sistemas nesunkiai galima sukurti ir dabar paplitusiems analoginiams televizoriams, o diegiama tokia naujovė būtų palaipsniui - pirmiausiai visuose televizoriuose atsirastų "reklaminiai" blokai, o po kelerių metų šią funkciją imtų naudoti televizijos stotys.
Naujieji televizoriai būtų pigesni, nes dalį kaštų padengtų tokiomis galimybėmis labai suinteresuoti reklamos transliuotojai, o ilgainiui tokių blokų naudojimas gali tapti net privalomu, panašiai, kaip regionų atpažinimo blokai DVD grotuvuose.
|