Nieko nenuvainikavai, nes aš tai vertinu Rytų filosofijos rėmuose, o ne religiniuose, šiai filosofijos daliai ne tik budizmas priskiriamas. Dėl viso kito iš esmės sutinku
, tik budizmas gal ir turi bendrumų su kita religija, kaip religija, daugiau turbūt nelabai ką
. Nacistas su sovietu tarpusavyje turi panašiai bendro, nes abu žmonės
Grįštant prie temos aš sakyčiau taip, kad kapitalistinė 'pasaulėžiūra' negali išnaudot viso savo potencialo tol, kol materialiai "besirūpindama" visuomene materialiai, ji pamiršta žmogų kaip emocionalų individą joje ir jo šiuos interesus, dėl ko susilaukia šio priešpriešos ir daugybės trikdžių ir dėl ko tenka dejuot, kad kažkas kaltas, kad žmogus "bukas" kažko nedaro kaip reikia. Pakartosiu vienus žodžius, kad laimingo žmogaus nereikia įtikinėt, kad jis laimingas, lygiai taip idealioje santvarkoje netektų įrodinėt, kad santvarka ideali, kaip kad yra daroma dabar ir buvo daroma iki šiol
. Dar karta pasakysiu, kad ir protas neišnaudoja potencialo, kol jo savininkas turi įsitikinimą - "kas tai aš" (co to ja), paprasčiausiai kitas jausdamas, nepagarbą ir sumenkinimą atsako priešiškais veiksmais ar "nei sau nei kitam" variantu. Problema slypi ne tik sovietiniame mentalitete.