Atvirukai ÄŒatai Forumas Piguva Pipedija PoPo blogai

Dabar yra 2025 Liepa 24, 01:27

Visos datos yra UTC + 2 valandos




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Kitas
Autorių Žinutė
 Pranešimo tema: Valstybes tarnautoju padetis blogeja
StandartinėParašytas: 2006 Spalis 18, 15:46 
Atsijungęs

Užsiregistravo: 2006 Spalis 18, 15:43
Pranešimai: 1
Miestas: kRETINGA
VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ PADĖTIS KASDIEN BLOGĖJA

Žiniasklaidoje bei kai kurių partijų yra nuolatinai kartojama, kad valstybės tarnautojų atlyginimai yra pernelyg išpūsti. Tačiau iš savo ir mano artimųjų bei pažįstamų patirties galiu pasakyti, kad realybėje yra visai kitaip.
Visų pirma, norėčiau paaiškinti, kad valstybės tarnautojų padėtį reglamentuoja Valstybės tarnybos įstatymas. Būtina žinoti, kad ne visi žmonės dirbantys viešojoje sferoje yra valstybės tarnautojai. Valstybei dirba dar valstybės įmonių darbuotojai (pavyzdžiui, VĮ “Alytaus miškų urėdija”, viešųjų įstaigų darbuotojai, tam tikras viešąsias funkcijas atliekančių uždarųjų akcinių bendrovių darbuotojai). Turbūt daugelis prisimena televizijos laidas apie nežmoniškus priedus valstybinėse įmonėse dirbantiems žmonėms ir jų vadovams (pavyzdžiui, Rūtos Grinevičiūtės laidoje buvo kalbama apie keliasdešimt tūkstantinius atlyginimus VĮ “Lietuvos geležinkeliai” vadovams, apie jų išmokamus keliasdešimt tūkstantinius priedus prie atlyginimo). Bet reikia, atsiminti, kad šie žmonės, kuriems valstybė moka priešingus teisingumui atlyginimus nėra valstybės tarnautojai. Valstybės tarnyboje nėra tokių atlyginimų (prezidentas netgi gauna keliskart mažesnį atlyginimą, ką jau bekalbėti apie paprastus (nors ir labiausiai kvalifikuotus ir išsilavinusius karjeros valstybės tarnautojus)), o priedų mokėjimas yra griežtai reglamentuotas ir nustatytos jų ribos, todėl yra net neįmanomi minėti tokie dideli priedai.
Valstybės tarnautojams mokamas atlyginimas pagal valstybės tarnybos įstatymo priedelį. Valstybės tarnautojai yra suskirstyti į 20 kategorijų, prie kiekvienos kategorijos yra atlyginimo koeficientas, kuris yra dauginamas iš bazinio atlyginimo dydžio. Taigi atlyginimo dydis yra ribotas ir nėra jokių galimybių mokėti didesnį atlyginimą nei numato įstatymas. Kategorija yra nustatoma, atsižvelgiant į darbo sudėtingumą, valstybės tarnautojo kompetenciją. Taigi įstatyme yra įtvirtinta teisingumą atitinkanti nuostata, kad labiau išsilavinęs, daugiau žinių ir įgūdžių reikalaujantį darbą dirbantis žmogus gauna didesnį pareiginį atlyginimą. Kai 1999 metais buvo reformuojama valstybės tarnyba buvo nueita teisingu keliu. Tačiau ilgainiui viskas išsikraipė, valstybės tarnybai lėšas skiriantys asmenys nuėjo visos valstybės tarnybos atlyginimų sistemos iškraipymo keliu. Pagal tų metų įstatymo redakciją orientacinis kriterijus pagal, kurį turi būti skaičiuojamas pareiginis atlyginimas buvo minimalus mėnesinis atlyginimas (MMA), kurį daugindavo iš koeficiento, kuris būdavo vienodas visiems vienos kategorijos valstybės tarnautojams. MMA turėdavo nustatyti Vyriausybė. Pradžioje MMA valstybės tarnautojams ir kitiems darbuotojams buvo nustatytas vienodas – 430 Lt, tačiau su laiku valstybės tarnautojams jis išliko 430, o kitiems - tai 450, dar vėliau – 500, ir t.t. o dabar planuojama jį padidinti iki 700 Lt. Vyriausybė tame pačiame nutarime aiškiai įvardindavo valstybės tarnautojo MMA yra mažesnis už kitų dirbančiųjų. O buvo taip gerai sumanyta, kyla ekonomika, auga infliacija, kyla MMA, kyla ir valstybės tarnautojo atlyginimas. Kai kurios valstybės tarnybos įstaigos nematė jokio atlyginimo pakėlimo dar nuo 2000 metų, o juk dabar – 2006 metų pabaiga. Paradoksas. Norėčiau pažiūrėti mūsų valstybės vadovams į akis, tai mažiausiai.... Į akis, kurios dėl kažkokio finansinio stabilumo ir mistinių nieko žmogui neduodančių rodiklių įsivedant eurą mums pažadėjo užšaldyti atlyginimus. Mano ir mano kolegų atlyginimus surijo infliaciją. Atsimenu vienam parlamentarui į akis pasakiau, kad mums nekyla atlyginimai, jis pasiūlė neklaidinti žmonių (o, aš ir neklaidinau - tiesiog sakiau tiesą).
Labai sveikintinas dalykas, kad valstybės tarnautojai pasipriešino neteisingumui. Gerbiu už drąsą VRM profsąjungiečius, praktiškai kurių dėka buvo pradėtas procesas dėl nepriemokų atlyginimo. Valstybė buvo pasielgusi kaip vagis ir buvo atėmusi iš žmonių atlyginimų dalį, nemokėjo ištarnautų priedų už stažą. Konstitucinis Teismas apgynė tarnautojus pasisakydamas, kad nuosavybė neliečiama, tačiau tie žmonės, kurie pagrobė valstybės tarnautojų uždirbtus pinigus nebuvo patraukti atsakomybėn, kadangi to nenumato Konstitucija. Beje, dar po to Vyriausybė gana ilgai (ir toliau rodydama teisinio nihilizmo pavyzdį visuomenei) delsė priimti nutarimą, kuriuo būtų numatyta pavogto atlyginimo grąžinimo tvarka. Ir vėlgi valstybės tarnautojai yra kažkuo išskirtiniai iš kitų dirbančiųjų – nenumatytas netesybų (delspinigių) mokėjimas už neteisėtai pasisavintus pinigus. O kodėl turi kažkam dovanoti? Juk gal ėmė, neturėdami pinigų, iš komercinio banko su komercinėmis palūkanomis vartojamą paskolą, kad susimokėtų už mokslą, vėlgi dėl tos pačios valstybės tarnybos kvalifikacinių reikalavimų, galgi vaikai buvo nepakankami pavalgę ir t.t.
Beje policijos pareigūnai ir ugniagesiai, bando inicijuoti procesą Konstituciniame Teisme dėl to, kad būtų grąžinti pavogti neišmokėti pinigai neteisėtai nustatant valstybės tarnautojams mažesnį MMA nei kitiems dirbantiems žmonėms. Valdžia parodė, kad ji nesiruošia mokėti tarnautojams didesnių atlyginimų ir žaibiškai (čia nebuvo taip delsiama kaip su neišmokėtos atlyginimų dalies grąžinimo tvarkos nustatymu) priėmė valstybės tarnybos įstatymo pataisą, kurioje jau įstatymo lygmeniu (ne Vyriausybės nutarimo) pagrindu buvo įtvirtintas 430 Lt MMA dydis (pavadintas bazinio atlyginimo dydžiu), siekiant išvengti asmenų, jungimų bendro dirbančiojo statuso, skirtingų MMA nustatymo. Seimas parodė savo vertybinę orientaciją. Toks vagies veiksmas yra neteisėtas, kadangi valstybės tarnautojų teisinė padėtis negali būti bloginama (teisėtų lūkesčių principas), atspirties taškas esamai padėčiai nustatyti negali būti teisės pažeidimas, t.y. neteisėtas MMA 430 Lt dydis, esama padėtis yra nustatoma pagal privalomą būti lygų su kitais MMA – 600 Lt. Juk iš neteisės negali kilti teisė. Įdomu, ar Konstitucinis Teismas ryšis, remdamasis mūsų bei kitų demokratinių valstybių konstituciniu principu, įtvirtinti tokia nuostatą, kad valstybės tarnautojų atlyginimas privalo kilti, atsižvelgiant į ekonomikos pokyčius.
Apskritai būtų įdomu kada nors išgirsti mūsų Konstitucinio Teismo nuomonę dėl teisės į teisingą atlyginimą. O žmonės dabar kitokie, jie mėgsta teisingumą, neteisingumas, ypač liečiantis jų asmenį tiesiogiai, sukelia vidinių išgyvenimų. Pavyzdžiui, aš nemėgstu būti skriaudžiamas, pagarba žmogui šventas atlyginimas. Ir man tiesiog kraujas verda, kai matau aiškią neteisybę. Iliustruosiu tai pavyzdžiu. Nuvažiuoju į savo kažkada merdėjusį tėviškės kaimą. Pasišneku su žmonėmis. Sužinau, kad įmonė darbininkams moka atlyginimą didesnį nei mano pareiginis atlyginimas, va sako tas gauna virs 1600 Lt “į rankas” ir paaiškina, kad jo toks atlyginimas yra tik kaip pradedančio. Darbas nereikalauja ypatingų įgūdžių – plytelių gatvėse tiesimas, fizinio nešiojimo darbai. Įmonės didžioji kapitalo dalis – valstybinis. Taigi tas žmogeliukas visą paauglystę terorizavo kitus žmones, vedė nerūpestingą gyvenimo būdą, buvo nuolatinis alubario lankytojas, net profesinio mokslo nebaigė. Visada mėgau būti lyderis arba vienas iš jų, vaikystėje daug dirbau, mokiausi, mokyklą baigiau aukštais balais, valstybinių egzaminų balai buvo maksimalūs, dabar jau keli metai dirbu turėdamas magistro kvalifikacinį laipsnį. Ir esu beveik tokioje pat padėtyje su valstybinio kapitalo juodadarbiu darbininku, ką jau bekalbėti apie kitus darbininkus.
Buvo iškraipyta atlyginimų valstybės tarnyboje sistema. Kaip jau minėjau, tarnybinis atlyginimas buvo nustatomas padauginus pareiginio atlyginimo koeficiento, kurio nustatymo pagrindas yra valstybės tarnautojo kategorija (jų yra 20), o kategorija yra nustatoma pagal darbo sudėtingumą. Tačiau kai kurių įstaigų vadovai (pavyzdžiui, policijos, savivaldybių) pradėjo manipuliuoti su kategorijomis ir nepakitus darbo sudėtingumui dirbtinai sukėlė tarnautojų kategorijas. Bandoma žmonėms padėti (arba ir papiktnaudžiauti) nors taip. Tačiau problema kyla tokiose įstaigose, kuriose vadovams apribota teisė savo sprendimu kelti kategorijas. Pavyzdžiui, teismų sistemoje yra nustatytas kategorijų sąrašas kiekvienai pareigybei. Čia atlyginimai nekilo jau 7 metai, kadangi vadovai laikosi šio teisės akto. Turime situaciją, kad B lygio posėdžių sekretorės (reikalavimas – aukštasis teisinis išsilavinimas) pareiginis atlyginimas yra apie 900 Lt. Ar įmanoma, kad į šią vietą ateitų dirbti naujas žmogus, ar specialistas, kad ir atėjęs dirbti, norės čia ilgai dirbti. Kadrų kaita garantuota, o vėliau galimas ir trūkumas, kadangi išėjus į pensiją, į šią vietą vargiai, kas norėtų pretenduoti. Teisėjų padėjėjai (ruošiami kaip teisėjų pamaina ir turi pakankamai aukštą žinių ir kvalifikacijos lygį), į kurių vietas pakliuvo vieni gabesnių jaunųjų teisininkų, pradėjo gauti tiktai policijos pareigūnų dydžio atlyginimus (po iškovotų pareigūnų algų pakilimo). Stovi vietoje ir prokurorų atlyginimai, nes jų dydžiai yra įtvirtinti teisės aktais. Teisėjai taip pat nematė atlyginimo pakėlimo jau 9 metai. Galų gale, gavosi tokia situacija, kad kai kurie kvalifikuotesni specialistai gauna mažesnį atlyginimą nei mažiau kvalifikuoti. O pradžioje, buvo įtvirtinta teisinga padėtis, teisingas asmens išsilavinimą ir kvalifikaciją atitinkantis išsluoksniavimas. O dabar yra diskriminuojami gabesnieji (kadangi kitiems kelia kategorijas) arba kai kuriems tiesiog nepasisekė, kad turi įstatymų besilaikančius vadovus. Betvarkė. Nėra vieningo valstybinio požiūrio į valstybės tarnybą kaip į sistemą.
Vėlgi Konstitucinis Teismas pasisakė, kad valstybės tarnautojas turi teisę verstis bet kokia veikla. Prieš tai veikė nuostata, kad valstybės tarnautojui draudžiama verstis kita veikla ar dirbti kitose įstaigose, organizacijose ir t.t. Na eilinį kartą mūsų įstatymleidžiai panori sureguliuoti ten, kur nėra reikalinga. Buvo pažeistos žmogaus teisės. Konstitucinis Teismas pasisakė, kad šie apribojimai yra neproporcingi siekiamiems tikslams ir pažeidžia konstitucines žmogaus teises, valstybės tarnautojas vykdymas kitą veiklą (dirbdamas ir t.t.) privalo nepažeisti privačių ir viešųjų interesų. Pažeidimas tęsėsi bene 15 metų. Paradoksas - valstybė nesugebėdama užtikrinti valstybės tarnautojo deramą atlyginimą apribojo jo konstitucinę teisę užsidirbti. Atrodytų po Konstitucinio Teismo nutarimo turėtų viskas susitvarkyti. Tačiau ne. Pažeidimai tęsiasi. Ogi mūsų valdžia šią vasarą sugalvojo įvesti leidiminę vertimosi kita veikla, darbo ir t.t. tvarką. Ta tvarka yra žeminanti ir pažeidžianti valstybės tarnautojų teises. Valstybės tarnautojas turi prašyti savo vadovo teisės verstis tam tikra veikla ar dirbti. Teisės akte numatyti pakankamai ilgi terminai (na matomos realios galimybės net 2 mėn. uždelsti leidimą dirbti kitur, o jei dar bus apskųstas neleidimas dirbti gali ir pusę metų nedirbti kitur) leidimui dirbti. Taigi kol vyksta procedūra valstybės tarnautojo konstitucinės teisės yra pažeidžiamos. Eilinį kartą darant sprendimus yra nežiūrima į žmogaus teises, žmogaus likimą. Vėlgi neproporcingai apribotos žmogaus teisės. Leidiminė tvarka pažeidžia žmogaus teises, todėl naikintina, o sankcijos, nustatytos už interesų pažeidimą, yra pakankamos pasiekti tikslui, t.y. kiekvienas pažeidęs viešus ir privačius interesus atsakys asmeniškai, t.y. žmogaus teisių ribojimas seks po teisė pažeidimo, bet neribos teisės dar nesant pažeidimo.
O žinant daugelį mūsų valstybės tarnybos vadovų gilias tarybines šaknis iš kur susiformavo nemaža jų mąstymo ląstelių dalis daugelis valstybės tarnautojų apturės nemažai streso, kol gaus tą leidimą. Žinot, jie turi iš tų laikų ateinantį pomėgį viskam vadovauti ir nematyti ribos tarp viešo ir privataus, žinoti viską apie savo pavaldinių gyvenimą, nematyti tarnautojo teisių. Seniau teko tarnauti vienoje įstaigoje, kurios vadovas asmeniškai išsiklausdavo, kam imama pagal įstatymą priklausanti poilsio diena ir nuspręsdavo, ar leisti tau pailsėti, ar ne. Taip ir nuplaukdavo dažnai tos poilsio dienos visiems... Jos negalėjo būti kaupiamos, privalėdavai jas išnaudoti tą patį mėnesį, o tą patį mėnesį dažnai jų neduodavo. Liepdavo į darbo apskaitos žiniaraščius nežymėti naktinio bei savaitgalinio darbo, tik kažkaip vadovų viršvalandžiai būdavo pažymėti. Dabar gavome kitą vadovą – visai kitas požiūris į darbą, skatinama iniciatyva, buvo pasakyta, kad kiekvienas tarnautojas privalo mokėti savarankiškai priimti sprendimus, būti iniciatyvus, o ne laukti, kol vadovas pasisakys dėl kiekvienos smulkmės, o jei dirbs blogai – atsakys ir į jo vietą ateis naujas kvalifikuotas žmogus. Žinot, stebėdavau aš tuos vyresnius kolegas tarnautojus – pas juos kažkoks tai bijojimas yra pajudėti, būdingas nemokėjimas naudotis teisės aktais ir informacinių technologijų teikiamomis galimybėmis, nežinojimas savo srities teisės aktų, nesekimas jų pakeitimo, ką jau bekalbėti apie sisteminį mąstymą, supranta taip siaurai viską, nežinojimas ir bėgimas pas vadovą su smulkiausiu popieriuku, kad pasakytų, ką daryti, dirba pagal dešimtmečius susiklosčiusią tvarką, nors jaus seniai viskas pasikeitę ir gyvenama sparčių pokyčiu laikotarpiu.
Dargi pateiksiu betvarkės pavyzdį ir nesiskaitymo su žmogumi pavyzdį. Tai konkretaus žmogaus likimas ir skaudus likimas. Toks likimas susiklostė dėl to, kad nebuvo vėlgi žiūrima žmogaus likimo. Vyko valstybės tarnybos reforma ir žmogų iš valstybės tarnautojo padarė dirbantį pagal darbo sutartį. Centrinė vadovybė taip tiesiog nusprendė. Žmogus ir toliau atlikinėjo lygiai tą patį darbą, tik gavo 1.5 karto mažesnį atlyginimą, o juk pagal atliekamas funkcijas galėjo dirbti valstybės tarnautoju. Jo likimu, svajomis, investicijomis į mokslą, sužaidė ir jis nebuvo toks vienintelis, tokių dešimtys, nes ta organizacija turi padalinius kiekviename rajone.
Taip ir gyvename teisinėje valstybėje arba panašiau jos iliuzijoje su laukinio oligarchinio kapitalizmo ir sovietizmo priemaišomis.

_________________
teisingumas


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2006 Spalis 19, 09:12 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Sausis 30, 22:20
Pranešimai: 9200
Miestas: Is suvalkijos lygumu
Pareiginė alga
1. Pareiginė alga nustatoma pagal pareigybės kategoriją ir yra vienoda visoms tos pačios kategorijos pareigybėms.
2. Pareiginės algos dydis apskaičiuojamas taikant pareiginės algos koeficientą. Koks koeficientas taikomas kiekvienos kategorijos pareigybėms, nustato šis Įstatymas (priedėlis). Pareiginės algos koeficiento vienetas yra pareiginės algos bazinis dydis (toliau – bazinis dydis). Ateinančių finansinių metų bazinį dydį Vyriausybės teikimu, įvertinus valstybės tarnautojams atstovaujančių profesinių sąjungų pasiūlymus, praėjusių metų vidutinę metinę infliaciją (skaičiuojant nacionalinį vartotojų kainų indeksą) ir kitų vidutinio darbo užmokesčio viešajame sektoriuje dydžiui ir kitimui poveikį turinčių veiksnių įtaką, tvirtina Seimas iki Seimo pavasario sesijos pabaigos. Tvirtinamas naujas bazinis dydis negali būti mažesnis už esamą bazinį dydį. Pareiginės algos dydis apskaičiuojamas atitinkamą pareiginės algos koeficientą dauginant iš bazinio dydžio. Pareiginė alga apvalinama taip, kad paskutinis skaitmuo būtų 0 arba 5.
3. Valstybės tarnautojų, dirbusių ne visas mėnesio darbo dienas ar dirbančių ne visą darbo dieną, darbo užmokestis apskaičiuojamas taip: pareiginės algos dydis padalijamas iš to mėnesio darbo valandų arba dienų skaičiaus pagal valstybės tarnautojo ar valstybės ar savivaldybės institucijos ar įstaigos darbo grafiką; gautas darbo valandos ar darbo dienos atlygis padauginamas iš valstybės tarnautojo dirbtų valandų arba dienų skaičiaus.
. Priedai
1. Valstybės tarnautojams mokami šie priedai:
1) už tarnybos Lietuvos valstybei stažą (toliau – tarnybos stažas);
2) už kvalifikacinę klasę arba kvalifikacinę kategoriją;
3) už laipsnį arba tarnybinį rangą;
4) už diplomatinį rangą.
2. Valstybės tarnautojams priedą už tarnybos stažą sudaro 3 procentai pareiginės algos už kiekvienus trejus tarnybos Lietuvos valstybei metus. Šio priedo suma negali viršyti 30 procentų pareiginės algos.
3. Priedas už trečią kvalifikacinę klasę sudaro 15 procentų pareiginės algos, už antrą kvalifikacinę klasę – 30 procentų pareiginės algos, už pirmą kvalifikacinę klasę – 50 procentų pareiginės algos.
4. (Neteko galios)
5. Šio straipsnio 1 dalies 2 punkte nurodytas priedas nemokamas politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojams.
6. Priedai už laipsnį arba tarnybinį rangą ir kvalifikacinę kategoriją gali būti mokami tik statutiniams valstybės tarnautojams statutuose nustatyta tvarka. Priedas už kvalifikacinę klasę nemokamas statutiniams valstybės tarnautojams, išskyrus valstybės tarnautojus, kurių tarnybą reglamentuoja Diplomatinės tarnybos įstatymas.
7. Šio straipsnio 1 dalies 2, 3 ir 4 punktuose nustatyti priedai negali viršyti 55 procentų pareiginės algos.

NELABAI KUR TAIKOMI ...SIE PRIEDAI

Ir dar.. valstybes tarnautojas privalo kelti kvalifikacine klase, deje.. ne visose istaigose tas daroma. valstybes tarnautojas,kurio tarnybine veikla dvejus metus is eiles ivertinama gerai, turi teise kelti kvalifikacine klase. Klases yra 3: 1-a, 2-a, ir 3-ia.Pagal igyta klase keliamas ir atlyginimas.. 3-a 15 proc, 2-30proc. ir 1-50 proc. Beje ir kas liechia teisejus, prokurorus..ar policijos pareigunus..neseniai juk keliami buvo atlyginimai..liepos 1 d. :))) nors.. ne visiems.. Kodel.. motyvacijos nebuvo. Kam uz grazias akis.. kam uz atlikta darba.. kam pagal pazintis.. Taip manipuliuoja mumis. Kas liechia teiseju atlyginimus.. ju ir taip nera mazhi palyginus su sekretores ar kito valstybes tarnautyojo pareigybiniu atlyginimu.Todel perdaug jiems ko nera piktintis.O vidutinio rango valstybes tarnautojo atlyginimas , pagal dabartines iskulusias kainas tikrai yra labai mazas.

_________________
Si vis amari, ama (Seneca) – Jei nori, kad tave mylėtų.......pats mylėk


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: kainos kyla
StandartinėParašytas: 2007 Sausis 9, 16:04 
:!:
Esant nuolatiniam kainų kilimui neišvengiamai surenkami didesni mokesčiai biudžetui.
Kur dingsta pinigai? - atlyginimai valstybės tarnautojams nedidėja!
:?:


Į viršų
  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2007 Sausis 9, 18:54 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Sausis 30, 22:20
Pranešimai: 9200
Miestas: Is suvalkijos lygumu
ir kolkas...nedides..:(

_________________
Si vis amari, ama (Seneca) – Jei nori, kad tave mylėtų.......pats mylėk


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2007 Sausis 9, 18:56 
Atsijungęs
Ypač senbuvis
Ypač senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Liepa 19, 01:54
Pranešimai: 6101
Miestas: Kaimas prie Atlanto
Padūkėle čia atsakei, kaip besiteisinanti finansų ministrė :lol: :lol: :lol:


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2007 Sausis 9, 20:43 
Atsijungęs
Ypač senbuvis
Ypač senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Spalis 8, 21:30
Pranešimai: 5333
jus nemaishykit brangieji dievo dovanos su kiaushiniene :D:D tarnautojai tarnautojams nelygu :D tie kas sedi ministerijose ir ten visokiose valstybinese imonese tai zheriasi didesnes algas nei prezidento o gaisrininkai policininkai ir sedi nusmurge uzh beveik pasitychiojimo verta minimuma dirba ....

_________________
NO MAAM national organization of men against amazonian masterhood :D


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: 2007 Sausis 9, 21:09 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2006 Sausis 30, 22:20
Pranešimai: 9200
Miestas: Is suvalkijos lygumu
Vikingas..apie ka ir kalba eina..:)) isiskaityk.:)

_________________
Si vis amari, ama (Seneca) – Jei nori, kad tave mylėtų.......pats mylėk


Į viršų
 Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Atlyginimas
StandartinėParašytas: 2007 Sausis 11, 12:01 
Jei vairuotojams būtų keliami reikalavimai,
panašūs į tuos, kurie keliami progrmuotojams:

Skelbimas:
Siūlome darbą vairuotojui.

Reikalavimai: aukštasis išsilavinimas, profesionali darbo patirtis, vairuojant troleibusus, tramvajus, traukinius, laivus, funikulierius, metro, ekskavatorius bei atomines elektrines. Ralio varžybų bei lėktuvų dispečeriavimo patirtis būtina. Kandidatas privalo turėti patirtį, gaminant dyzelinius variklius bei turbinas. Taip pat, būtina turėti "BMW", "Mercedes", "Kamaz" ir "Boeing" inžinieriaus sertifikatus.

Privalumai: darbo patirtis, tiesiant kelius, dažant kėbulus.

Atlyginimas: 600 litų

:(


Į viršų
  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 58 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007

Paspauskite ant banerio - taip pareklamuosite savo Laikas.lt :-)

468x60.lt - Keiskimes reklaminemis antrastemis


Burgzt Banner Exchange


Installation by Brigin